halel-logo

MAGAZINE

עיצוב מטבחים בהתאמה אישית

נחשו איזה מטבח הוא מהגדולים בעולם? תתפלאו (או שלא) המטבח הישראלי הוא מהגדולים והמושקעים בעולם!

המטבח תמיד היה השחקן המרכזי בהצגה הביתית. האהבה לאוכל היא חלק מהחיים של כולנו. תרבות הבילוי הקולינרית ותוכניות הבישול הפכו את הנושא ללוהט במיוחד וההשפעה שלו על המטבח הביתי ניכרת בהחלט. 

המטבח הוא האזור המושקע ביותר בבית הן מבחינת חשיבה תכנונית וירידה לפרטים והן בהיבט הכספי. עוד בשלב התכנון הלקוחות מביעים רצון להשקיע במטבח,  אנחנו עם שאוהב לבשל ולא פחות מזה גם לארח והמטבח הוא בין היתר מקום לאירוח, הוא מרכז הבית, מקום להתכנסות המשפחה וכך גם ההתייחסות אליו.

ההשקעה ניכרת בתכנון, בדגש על הנראות, החשיבה על פתרונות אחסון נוחים ויעילים, משטחי העבודה ומכשירי החשמל. 

התכנון הנכון הוא הבסיס הטוב לכל מטבח. הפתרון התכנוני הוא תולדה של שני מרכיבים-מבנה החלל המרכזי וסגנון החיים בבית בכלל והשימוש במטבח בפרט. 

המטבח המסורתי

ההתאמה בין מבנה החלל לפתרון התכנוני הכרחי תמיד אך במטבח, בשל היותו מעין מכונת בישול פעילה הוא חשוב במיוחד. חשוב להקפיד על "משולש הזהב". נוחות בקשר שבין המקרר, הכיור והכיריים. הכרחי לקחת בחשבון את המרווחים הנכונים בין משטחי העבודה השונים ובין הישיבה. חשוב גם לבחון את התוכנית בהתייחסות למרחב המגורים בכללותו, כולל אפשרויות הגישה הנוחות בין הסלון ופינת האוכל למטבח ומהמטבח למרפסת או לחצר.

אחת המגמות שמתחזקות היא של מטבח בעיצוב מינימליסטי, כאשר בשל היותו חלל ציבורי פתוח הוא מתכתב כמובן עם כל החלל כתוצאה מכך מוצרי החשמל שפעם כיכבו להם על משטחי השיש הולכים ונעלמים בזכות מנגנונים ופרזולים איכותיים שמסתירים אותם, על מנת ליצור מראה נקי ומינימליסטי.

הנטייה שלנו היא לייצר מטבח פתוח שהוא חלק מהחוויה הביתית. אנחנו אוהבות את הקשר עם החללים האחרים ואת תחושת המרחב שמקנה מטבח כזה. התפישה שלנו היא שלרוב מי שמגיע אלינו לבית הוא ברמת קשר שמאפשרת גם ישיבה באי, הצצה למטבח וקשר עין עם מי שבדיוק משלים את ההכנות האחרונות לארוחה. 

המטבח הקלאסי

יחד עם זאת ניתן כמובן לתכנן את המטבח במיקום אינטימי יותר כך שאינו נחשף לכל אורח הכל לפי אורח החיים הרצוי.

מבחינת חומרים אנחנו שמות דגש על חומרים איכותיים ועמידים כנדרש בחלל שהשימוש בו הוא כמעט ללא הפסקה. מבחינת משטחים- נבחר במשטחים שיראו טוב ויישארו עמידים לאורך שנים, כאלה שאפשר לחתוך עליהם בלי שריטות או סימנים ויודעים לספוג את כל סוגי הנוזלים.

תאורה נכונה במטבח, הופכת אותו לנוח ומדגישה את יופיו. אנו מקפידות להאיר ישירות את משטחי העבודה בתאורה טכנית ויעילה ולהאיר בנפרד את אזור האכילה במטבח בתאורה עם נוכחות שמוסיפה גם לאווירה בחלל.

המטבח המודרני

המטבח המודרני

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !