halel-logo

MAGAZINE

עיצוב דירות יוקרה – איך עושים את זה נכון

יוקרה היא מילה מתעתעת. הגבול בין יוקרה לצעקנות דק ושברירי. בעיצוב החשש הגדול ביותר שלנו הוא מיצירה של משהו שלא אותנטי לעצמו, שמנסה להיות משהו אחר,מזויף. גיבוש של קונספט עיצובי שמושתת על ערכים,אהבות חומרים וגוונים הוא הבסיס ליצירה של חלל שיש בו אווירה ויש לו אופי מובהק. חלל כזה יכול להיות מאופיין בחומרים טבעיים,מתועשים או אולטרא-מודרניים-כל עוד העיצוב נאמן לסגנון הוא משקף איכות ויוקרה.

יוקרה היא לא רק פאר. היא יצירה של חוויה טוטאלית ואותנטית. כזו שגורמת לנו להתפעם. מרחב נחשק שנרצה להישאר בו ולחזור אליו.

מרחב שיש בו דגש על איכות ורמת הבניה והגימור יחד עם עיצוב יצירתי יותיר בנו רושם של חלל יוקרתי. 

היחס שלנו למילה עצמה אמביוולנטי. מצד אחד אנחנו שואפות למצויינות ומכוונות גבוה מאוד ומצד שני נרתעות מזוהר כשהוא חלול וחסר ערך אמיתי.

השראה אנחנו שואבות ממקומות אירוח מפנקים בארץ ובעולם. מקומות שבהם יש תחושה עילאית של הרמוניה, מקומות שבהם רוח ויד אדם יצרה משהו אלוהי,נשגב.

השאיפה שלנו היא להכניס משהו מהקסם הזה לתוך הבתים שלנו. איך עושים את זה??

מתחילות בגיבוש של קונספט עיצובי. למעשה ההמלצה שלנו היא להתחיל לאסוף השראות הרבה לפני הכל, כשהבית או הדירה הם עדין בגדר חלום. אוסף של תמונות הוא הדרך האידיאלית מבחינתנו לזהות את המשיכה לכיוון עיצובי מסוים,לחומרים ולגוונים.

בתהליך התכנון והעיצוב אנחנו מאפיינות את החלל עד לרמת הפרטים. בסיומו של שלב התכנון מתקבלת הדמיה ריאליסטית שמדמה טיול בבית או בדירה. היכולת להבין את החלל ולהתרשם מהעיצוב שלו ומהחיבור בין האלמנטים השונים עוד לפני תכניות הביצוע, מאפשרת קבלת החלטות מדויקת וחשובה. ההדמיה היא כלי עבודה גם עבורנו לאפיון ודיוק העיצוב במרחב.

לסיכום- השאלה המסקרנת ביותר… האם יוקרה בהכרח יקרה ?

בניגוד לעולמות תוכן אחרים, כמו בעולם הרכב למשל, בתחום המגורים יוקרה אינה בהכרח עלויות גבוהות. כך גם להיפך,פרויקט עתיר תקציב לא בהכרח ירגיש יוקרתי. הסוד הוא באיזון, בחיפוש אחר אמת עיצובית והרמוניה, מתוך שאיפה למצויינות באיכות הבניה וברמות הגימור.

עיצוב מתוחכם ישלב בהצלחה אלמנטים יקרים,עם אלמנטים מיוחדים וגם עם פשוטים ליצירה מרגשת ואהובה. 

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !