למשרדי החברה השפעה בלתי מבוטלת על הווי העובדים והמנהלים השוהים בהם, כמו גם על חוויית הלקוחות המגיעים אליהם. מובן שמשרדים המשתייכים לבתי עסק שונים יישאו אופי אחר בהתאם למהות החברה. כך, משרדי חברת פרסום, למשל, יכולים להקרין סגנון צעיר ויצירתי, ואילו משרד עורכי דין ישדר יוקרה נינוחה וסולידית. אנו שואפות ליצור משרדים שיש בהם חווית עבודה מיוחדת לצוות העובדים ולמקבלי השירות.

הפרויקטים שלנו

עקרונות מרכזיים בעיצוב משרדים

תכנון החלל

תכנון נכון של מרחב העבודה מתבסס על חקירה יסודית של צורת העבודה במשרד. פתרון תכנוני נכון ומותאם יהפוך את המשרד למקום יעיל, נוח ונעים. חשוב להקפיד על יצירה של חללים משותפים נעימים ומוארים ולהימנע ממסדרונות חשוכים.

בחירת קונספט עיצובי

הקונספט העיצובי הנבחר צריך להיות בהלימה מלאה של ערכי המותג או החברה. הקשר צריך לבוא לידי ביטוי בשפה העיצובית ובחומרים הנבחרים. כדי ליצור חלל נעים ועל-זמני חשוב ליצור מעין רקע ניטרלי ולאפיין את ערכי החברה בתחכום ובעדינות באמצעות אלמנטים שונים.

בחירת החומרים

כדאי לבחור בחומרים במראה טבעי, המקנים תחושה נעימה בחלל. יחד עם זאת היות ומדובר במקום עבודה חשוב להקפיד על בחירה של חומרים עמידים בעלי מקדם שחיקה גבוהה.

 עיצוב התאורה

חשיבות רבה ועליונה ניתנת לתאורה במשרד הן מבחינה פרקטית, על מנת לאפשר עבודה נוחה ופרודוקטיבית בכל שעות היממה, והן בכל הנוגע לאווירה שהיא מייצרת. חשוב לבחור גופי תאורה חסכניים ונכונים וסוגי אור שישכינו הרמוניה בחלל המשרד וייתנו תחושה מוארת ומחמיאה, אך לא מסנוורת.

שאלות ותשובות

מבחינתנו, כל פרויקט הוא הזדמנות ליצירה ייחודית ומפתיעה. אנו משקיעות זמן ואנרגיות בתהליך התכנון בכדי להביא לתוצאות מעולות. הליווי המקצועי שלנו לאורך כל התהליך הוא מקצועי, יסודי ומקיף. הצעת המחיר שלנו מבוססת על הערכת שעות העבודה בפרויקט. נשמח לתאם פגישת היכרות להתרשמות הדדית לאחריה נשלח הצעת מחיר מפורטת ומתאימה עבורכם.

ארגון מושכל של החלל, הימנעות מהעמסת יתר ובחירה של צבעים בהירים וחומרים קלילים תתרום לתחושה של מרחב מרווח יותר.

חשוב להקדיש זמן לתהליך התכנון והעיצוב לפני שמתחילים בביצוע מהסיבות הבאות:
• תכנון מוקדם של כלל התכניות כולל נגרות ופריסות מאפשר סנכרון מוקדם בין התכניות השונות ובעקבות כך דיוק בביצוע.
• בחירות וסיכומים המבוצעים ברוגע לפני תחילת הביצוע הן בחירות טובות ומוצלחות כך מרכז הלקוח את הרכישות וההוצאות טרם ביצוע ויכול לקבל החלטות מושכלות בהתמודדות עם התקציב הנתון.
• ההתקדמות במשרד במהלך העבודות היא רציפה, התהליך כולו ברור ומסוכם ונותר רק לבצעה במקצועיות ולפי הסדר הנכון.
להערכתנו כדאי לקחת בחשבון לפחות שלושה חודשים של תכנון הפרויקט לפני תחילתו.

חשוב להתחבר לקהל היעד ולרושם הנכון שאנו רוצים לייצר אצל הלקוח הפוטנציאלי. האם קהל היעד מחפש להרגיש שהמשרד משתייך לחברה עדכנית, צעירה, חדשנית ופורצת דרך או דווקא מעריך יישוב דעת, יציבות וותק וניסיון ? דיוק של היבטים אלו יכוון אותנו לבחירה בסגנון העיצובי הנכון.